Friday, April 30, 2010

KVALITETSTID

Igår kom min vän B på besök. Hon ska vara i NYC i helgen och tog ett dygn hos oss. Det är en underbar känsla när vänner kommer och hälsar på. Livet här borta blir så märkligt verkligt. Våra tjejer var lika exalterade som jag, M pratar konstant om "mammas kompis". Vi gjorde lite affärer och sedan gick vi ut och åt middag på kvällen. Vuxenmiddag. Vänskapsmiddag. Kvalitet i livet. Idag körde vi henne till tågstationen igen, Ett dygn går fort. Nu är hon och maken i NYC och jag tror att vi kommer efter imorgon. Det kan vara vår sista chans innan bebben kommer. Idag har jag varit helt slut (bara för att det blev sent igår kväll och tidigt imorse) men jag hoppas natten som kommer kan ge mig energi att åka iväg imorgon.

1 comment:

Anonymous said...

Åh vad mysigt - det är klart ni ska ta er lite tid o ha det gott i NY!!! Lite avis blir jag allt.. Ät gott o vagga fram längs gatorna:-)
KRAM Sara